CZY WIZYTA U DERMATOLOGA TO OSTATECZNOŚĆ? +test maseczek

By Unknown - 19:43








Hej.


Od kilku lat zadaję sobie pytanie czy warto zainwestować trochę więcej pieniędzy na co miesięczne wizyty u kosmetyczki albo kosmetologa. Pewnie że warto,ale trzeba poświęcić dużo czasu i dużo pieniędzy.
Bodajże rok temu byłam u dermatologa w Szczecinie, za 10 minutową rozmowę zapłaciłam 100 złoty. I wiecie co? Dowiedziałam się tylko że muszę kupić maść za taką samą sumę co wizyta U TEGO NIBY DOBREGO DERMATOLOGA. Tragedia, oczywiście jej nie kupiłam BO PO CO jak są inne dobre, tańsze zamienniki.
W Szczecinku byłam u pana dermatologa, kolejna porażka NIECH PANI KUPI BENZACNE. 
Koleś kurde już dawno je mam w domu, może powiedziałbyś coś jeszcze?! 

Ciężko znaleźć dobrego lekarza od problemów skórnych twarzy, ale moim zdaniem najlepiej wybrać się do KOSMETOLOGA, zazwyczaj większość z tych kobiet/mężczyzn miało problemy z trądzikiem lub innymi schorzeniami skórnymi. Więc to jest kolejny plus dla Nas, że możemy mieć pewność,że dzięki tej osobie poradzimy sobie ze swoim problemem. 

Osobiście polecam p.kosmetolog która ma swój gabinet niedaleko ulicy Polnej, kobieta genialna. Porozmawia, zbada twarz i powie jak można zapobiec wszystkim niechcianym kropkom ♥

----------------------------------------
Kiedy wybrać się do dermatologa/kosmetologa? 

JAK NAJSZYBCIEJ!Nie ma co marnować czasu i nie potrzebnie dawać szanse na rozwijanie się większych problemów skórnych. 
----------------------------------------



SZYBKIE TESTOWANIE MASECZEK Z ROSSMANNA firmy Rival de Loop


Zakupiłam 3 maseczki :

1)naprawczą
2)złuszczającą
3)do zanieczyszczonej skóry 


1) MASECZKA NAPRAWCZA - Jest bardzo dobra, dla suchej i podrażnionej skóry.Najważniejsze jest to że wszystkie z nich są przebadane dermatologicznie. Bardzo dobrze regeneruje.

2) MASECZKA ZŁUSZCZAJĄCA - Dla mnie najważniejsze jest że ta maseczka ma oczyścić pory. Usuwa nadmiar sebum,martwy naskórek i zanieczyszczenia CZEGO CHCIEĆ WIĘCEJ...powiem tak, D Z I A Ł A 

3) MASECZKA Z SOLĄ Z MORZA MARTWEGO - Genialnie oczyszcza, zabiera nadmierny tłuszcz (sebum), ma pomagać w usunięciu wyprysków i zanieczyszczeń skóry. 

Z całego serduszka polecam i lećcie do rossmanna bo są teraz przecenione, a robią wszystko co producent obiecuje. 

#niechciapkiłacząsięzesobą


  • Share:

You Might Also Like

1 komentarze