''ALE JA SIĘ WSTYDZĘ''

By Unknown - 21:19


lekka pogadanka

 ponieważ kilka osób z Was pyta się 

Wera, nie wstydzisz się tak pisać o wszystkim, bo później każdy będzie wiedział że masz problemy z cera...bla bla bla


T A K, kiedyś się wstydziłam 


Ile z Nas tak miało, że rano kiedy się obudziłyśmy po ciężkiej nocy oglądania seriali....idziemy do lustra BY ZOBACZYĆ JAKIE JESTEŚMY PIĘKNE a tu natrafiłyśmy na czerwoną niespodziankę? 
Albo gdy widzimy jakieś niedoskonałości to sądzimy,że KAŻDY to widzi i od razu o tym mówi 

typowa: (moim zdaniem) osoba bez życia prywatnego : O PATRZ ALE ONA MA SYFKA NA CZOLE 

Jeśli miałabym przejmować się opinią ludzi na mój temat,to nie wiem czy wgl wyszłabym z domu SERIO. 
Ludziom przeszkadza wszystko DOSŁOWNIE.

JA OD GIMNAZJUM BORYKAM SIĘ Z TYM DZIADOSTWEM,wiadomo nie było tragedii, ale nie powiem też że było kolorowo. 
Niektóre osoby nie potrafią uszanować tego,że masz problemy które tak szybko nie znikną. CHOLERA TO TYLKO PRYSZCZ. 

Po prostu zjadłaś za dużo fast foodów,albo wypiłaś napój który ma w sobie tone cukru i twój organizm tak zareagował 

LUB

taka jest twoja genetyka i hormony buzują...

MAM PRZEPROSIĆ ZA TO ŻE MOJA TWARZ NIE JEST IDEALNA? 

wiele razy czytałam :
-schowaj tą twarz
-ale Ci wyj*bało na twarzy 
-ja przynajmniej mam piękną buziunię,nie to co ty pryszczatą


nie ukrywam,zabolało 


ALE CO?
NA DRUGI DZIEŃ MIAŁO WSZYSTKO ZNIKNĄĆ?
HA,GDYBY TO TAK DZIAŁAŁO ŚWIAT BYŁBY PIĘKNIEJSZY.


Chodzi mi o to,że osoby które mają niedoskonałości TO PO PROSTU JE MAJĄ. Tak, chodzę do sklepu bez makijażu, do miasta, na spotkanie z koleżanka. I co? Przez to że mam kilka kropek to stałam się innym człowiekiem? 

Wybaczcie, ale to tak nie działa. 

Do tego też musiałam dojrzeć, przejrzeć na oczy ŻE TONA FLUIDU nic nie da, po prostu trzeba wziąć się za siebie i tyle. 

Jeśli Ty, wstydzisz się bo masz te kilka krostek to uwierz mi mnie też oceniają i co z tego NADAL TU JESTEM I ROBIĘ SWOJE.

NIGDY nie zrozumiem osób krytykujących stan zdrowia naszej cery, oceniania. 



MAMA,TATA,SIOSTRA,BRAT,CHŁOPAK,DZIEWCZYNA kochają Cię za to jakim jesteś człowiekiem. 

Więc proszę nie pytać czy się wstydzę, zadawajcie pytania które ułatwią mi prowadzenie bloga JAKIE TEMATY PORUSZAĆ, CO TESTOWAĆ?!

Ja akceptuje siebie w 100%, a Ty? 

swoje opinie piszcie tutaj: LINK

#niechciapkiłącząsięzesobą

Pozdrawiam,Werka

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze