TESTUJE NOWE PRODUKTY

By Unknown - 21:20


-TEA TREE-

Hej, troszkę mnie tutaj nie było . Przepraszam ale testowałam 2 całkiem nowe produkty i nie będę ukrywać że nie miałam weny,ponieważ pogoda nie sprzyja :)
Jakiś czas temu kupiłam w superpharmie dwa mega fajne produkty do twarzy (po przecenie) z firmy TEA TREE, jest to żel do mycia twarzy i peeling ich głównym składnikiem jest olejek z drzewa herbacianego (czyt. post o wieczornej rutynie).

Producent obiecuje ze dzięki jego produktom pozbiedziemy się niedoskonałości, ze nasza cera będzie jednolita i oczyszczona w 100%. W jego serii są również występują maseczki i rożnego rodzaju plastry na nos (usuwanie wągrów). {zakupie je w najbliższym czasie kiedy znów odwiedzę superpharm} 



POWIEM TAK: 

Kosmetyki z tej serii są bardzo fajne i dzięki nim moja wieczorna pielęgnacja jest lżejsza i łatwiejsza.  Jeżeli lubisz  lekkie produkty w SUPER CENIE, dobre nawilżenie i oczyszczenie to 
P O L E C A M. 
Jestem zaskoczona i pewna że do czasu kiedy czegoś innego nie znajdę zostanę przy nich. Ich działanie oceniam na dobra 5! Polecam kupić bo za tak niska cenę TAKI GENIALNY PRODUKT, jeżeli dobrze pamietam po promocji zapłaciłam ok.6zł wiec na tak duża tubkę to cena jest idealna i niemożliwa /A JEDNAK/ W KOŃCU ODNALAZŁAM TANIĄ MARKĘ I DOBRZE DZIAŁAJĄCE PRODUKTY DO MOJEJ TRUDNEJ CERY. 

ps.peeling jest grubo ziarnisty i strasznie mocny 

PRODUKTY PIĘKNIE PACHNĄ DRZEWKIEM HERBACIANYM 

/króciutka recenzja 


#niechciapkiłącząsięzesobą



Pozdrawiam,Werka❤

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze