OCZYSZCZANIE TWARZY

By Unknown - 14:26

Jakie żele, mydła i inne produkty są dobre dla cery mieszanej skłonnej do niedoskonałości? 

W moim życiu miałam przeróżne produkty myjące do twarzy. Chyba jak każdy zaczynałam od Under20, ale uczulał mnie i był beznadziejny. Później pamiętam że stosowałam mydło na bazie ziół (zakupione w aptece). Wiele innych marek takich jak Garnier, Ziaja,Charcoal oraz apteczne i inne drogeryjne produkty.... Nie trafiłam jeszcze ani razu na taki proodukt z którego będę maksymalnie zadowolona.Jedne wysuszają moją skórę, inne kompletnie nic nie robią , a reszta pogarsza stan mojej cery. O co w tym wszystkim chodzi?  

Najlepiej zacząć od swojego typu skóry, ja mam ten problem że jestem  z tych którzy mają mieszaną a na dodatek ze skłonnością do niedoskonałości. Kurcze więc dla mnie jak i dla innych osób z takim typem skóry najlepsze są żele z granulkami (peeling), i łagodzące żele do mycia lub mydła siarkowe (np,barwa siarkowa)

NA TĘ CHWILĘ UŻYWAM TYCH PRODUKTÓW I ŚMIAŁO MOGĘ JĘ POLECIĆ 

1.PASTA OCZYSZCZAJĄCA - ZIAJA 
dzięki niej twarz jest oczyszczona BARDZO DOBRZE, nie wysusza, ja go stosuje 3 razy w tyg. jako peeling CENA ok.10. Gdzie kupić? W sklepie ziaja albo w Rossmanie gdzie jest stanowisko z produktami ''ZIAJA''.


2. ŻEL DO MYCIA TWARZY- GREEN PHARMACY
oczyszcza i łagodzi jest jednym z tych produktów które nie podrażniają skóry i pięknie pachnie herbatą CENA ok.5-7 zł (zależy czy trafimy na przecenę). Kupić można w aptece i w drogerii NATURA 


3. ŻEL DO MYCIA TWARZY -CHARCOAL Z AKTYWNYM WĘGLEM
oczyszcza bezbłędnie, pozostawia skórę napiętą, jest bardzo dobry ponieważ dzięki niemu pozbywamy się nadmiaru sebum. Z tej firmy jest również MASECZKA I PEELING. Maseczki nie polecam ponieważ bardzo podrażnia i po niej skóra jest zaczerwieniona . Peeling jest gruboziarnisty i bardzo mocny jeśli ktoś takie lubi to można zakupić. Te produkty nie przekraczają 20 zł. Są dostępne w sklapie NATURA. 

Używałam również czarne,szare i siarkowe mydła. Są dobre ale trzeba lubić takiego typu oczyszczanie. Bo mydło jest specyficzne, nie tak jak żel który wyciśniemy lub naciśniemy pompkę i produkt sam dozuje nam proporcję. Po mydle zawsze mam uczucie pieczenia i swędzenia, skóra jest napięta. Nie można zarzucić mu tego ze nic nie robi, BO ROBI AŻ ZA DUŻO. Ale to trzeba lubić. 
POLECAM TE 3 RODZAJE MYDEŁ, najlepiej kupić je w aptece. Ceny różnią się od siebie jedynie od marek. Koszt od ok.3 do nawet 20 zł 


#niechciapkiłącząsięzesobą
Weronika

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze