CZARNA MASKA PILATEN

By Unknown - 11:57

CZARNA MASKA 


krótka recenzja 
+/-

Tak dużo się mówiło o tej podobno NIESAMOWITEJ maseczce, że dzięki niej pozbędziemy się zanieczyszczonych porów, brak wągrów i wszystkiego czego nie lubimy. HA TROSZECZKĘ ZABOBON! 

Do zakupu skusiły mnie recenzje niektórych youtuberek i nie tylko. Wiele o niej czytałam, oglądałam filmy. W końcu zdecydowałam -KUPIĘ JĄ. 

Matko stracić tyle pieniędzy na nędzną maseczkę...... 
Fakt faktem oczyszcza, naciąga skórę RÓWNIEŻ ZAUWAŻYŁAM ŻE ZMNIEJSZA U MNIE ZACZERWIENIENIA. Ale czy naprawdę dzięki niej pozbędziemy czarnych kropeczek? Nie w moim przypadku i wątpię że w żadnym innym. 

Co prawda, do nałożenia maseczki na twarz trzeba się przygotować by uzyskać lepsze efekty:

1.Dobrze oczyścić buziunię
2.Zrobić parówkę, żeby pory się rozszerzyły
3.Wtedy możemy stać się czarną mambą ♥




A WIĘC...

ALE JAK DLA MNIE TO STRATA PIENIĘDZY, POLECAM KUPIĆ WĘGIEL AKTYWNY W KAPSUŁKACH ZROBIĆ Z NICH MASECZKĘ I WYJDZIE DOKŁADNIE TO SAMO ZA KWOTE 10 RAZY TAŃSZĄ OD ORYGINAŁU. 



#niechciapkiłącząsięzesobą 


Werka

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze