EVREE - czy można wymyślić coś lepszego?

By Unknown - 12:46

Produkty do twarzy z firmy Evree

1


Od niedawna jestem posiadaczką produktów Evree, testowałam je przez pewien okres by móc powiedzieć jak działają na atopową skórę (jak by tego było mało to jeszcze typ mieszany z niedoskonałościami haha). 

Powiem tak,jestem zadowolona. Produkty :żel do twarzy i tonik (TO COŚ PIĘKNEGO. Maseczka (2 produkt od lewej), jest genialna. Kosmetyki mają napisane z tyłu opakowania jak powinny działać       I WSZYSTKIE Z NICH SPEŁNIAJĄ 99% SWOICH OBIETNIC.

Seria różana jest dla typu skóry który potrzebuje ukojenia, załagodzenia są testowane dermatologicznie. 



2



Jest również 2 seria z kilku innych, jesstem zakochana w ich głęboko oczyszczającym peelingu, to co on robi ze skóra jest nie do opisania. Posiadam tylko ten magiczny peeling, inne były mi niepotrzebne ponieważ ( jak wyżej wspomniałam) kupiłam różową serię z przepięknie pachnącą różą.(żel i tonik). Więc seria pomarańczowa byłaby mi zbędna! 

 Z TEGO CO SIĘ ORIENTUJE PRODUKTY EVREE SĄ NA PRZECENIE W ROSSMANIE ( nie mam pojęcia do kiedy) . Jeśli jesteś zainteresowana/y kupnem to polecam zakupić przez internet TAM ZAWSZE JEST TANIEJ, a co lepsze ze nie trzeba ruszać się z domu w takie PIĘKNE JESIENNE LATO. 



#niechciapkiłącząsięzesobą


Werka

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze