DLACZEGO ZMIENIŁAM NAZWĘ BLOGA?

By Unknown - 11:34

Dziś napiszę dlaczego postanowiłam zmienić wygląd, motyw,styl, nazwę i nagłówek bloga. 



Te osoby które są od dawna ze mną, czytają posty, wspierają mnie w tym co robię wiedzą że nazwa bloga była przypadkowa, tzw. ''pierwsza myśl'' PIERWSZY POMYSŁ.
 
Myślałam jak ładnie i śmiesznie zastąpić słowo z ang. pimples
Wpadłam na TWARZ W CIAPKI, przecież trądzik zmienia koloryt i strukturę twarzy więc jak najbardziej pasowało. 
A ja skupiałam się na CIAPKOWATYCH SPRAWACH. Krótko, zwięźle i na temat... ale nadal czegoś mi brakowało. Minimalizmu,detali które tak lubię. 

~Zrobiłam sobie przerwę z blogowaniem, ale widziałam że wyświetlenia nadal były mimo tego że nie ma nowych postów.~

To mnie tak zdeterminowało do działania,znalazłam motyw który mi najbardziej przypadł do gustu, tak jak lubie PROSTO.

Nowy nagłówek, bo jakby nie patrzeć CHCIAŁABYM ZACZĄĆ WSZYSTKO OD NOWA. Większość osób które są mi bliskie zawsze mówią że wszystko co robię staram się wykonać idealnie, perfekcyjnie stąd nazwa: 

NIEDOSKONAŁA PERFEKCJONISTKA
nietrudno się domyślić że słowo niedoskonała, wzięło się tylko i wyłącznie z tego że po prostu zmagam się z niedoskonałościami, żadna to tajemnica. 

Nowa nazwa bloga, która widnieje w linku..ojj tutaj miałam dylematy. Chciałam troszkę z angielskiego medycznego słownictwa, ale nie pasowało mi to do niczego. Niektóre super pomysły były już pozajmowane, więc wpadłam (wydaje mi się) ze na genialny pomysł. 

KLINIKA PERFEKCYJNOŚCI 
Dlaczego tak? 

Klinika kojarzy mi się z miejscem które może Nam pomóc, czymś dobrym, doświadczonym i sprawdzonym. 
Perfekcyjność mówi sama za siebie, znajdziecie tutaj tylko perfekcyjne rzeczy, produkty które są dobre i pomogą w jakimś stopniu. 

I przedstawię problemy idealnie, perfekcyjnie jak tylko będę potrafiła. 

Taki mam plan, a jak to wyjdzie zobaczymy:)
 
Kto trzyma kciuki i czeka na kolejny post? 
Jeśli czytacie posty i podobają się to proszę zostawcie komentarz, cokolwiek. Żebym widziała że to co robię jednak jest po coś i to nie są tylko zwykłe wyświetlenia. 

Których jest już prawie 7k 


Pozdrawiam,udanej soboty 



  • Share:

You Might Also Like

1 komentarze

  1. I to mi się podoba, więcej recenzji super pogadanek na temat samoakceptacji która powinna byc najważniejsza u młodych ludzi! Brawo oby tak dalej

    OdpowiedzUsuń