HERBATA Z BRATKA

By Unknown - 17:32






Odnalazłam coś ciekawego!

Cudo dla wszystkich wielbicielek ziołowych herbat.
Pije codziennie od ok miesiąca, 2-razy dziennie
 RANO I POD WIECZÓR, czasem po posiłkach lub w trakcie.

Kocham ziołowe herbaty : szałwia,mięta,fiołek trójkolorowy (bratek),zielona 

Polecam dla tych osób które pija często herbatę, DLA ODMIANY MOGĄ POPIĆ COŚ ZDROWSZEGO. 

Dzięki tej herbacie oczyściłam/oczyszczałam organizm.
Czułam że skóra jest bardziej zdrowsza i miałam mniej niedoskonałości, czułam że jest po prostu lepiej.
Nie ma dość intensywnego zapachu ani smaku, trzeba ją dobrze zaparzyć (5 minut). Zmniejszyło się wytwarzanie sebum, moja skóra oddycha i ma się dobrze. Na pewno przez jakiś czas nie zrezygnuje z tego cudeńka, ale nie spoczywam na laurach. Szukam dalej :)


Herbata kosztuje ok. 4/5 złoty w aptece. 






Pozdrawiam cieplutko,
niedoskonała perfekcjonistka-Wera



  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze