HOW TO LOVE YOURSELF?

By Unknown - 21:13

Dobra jak na wstępie zaszpanowałam językiem angielskim, to może przykułam Waszą uwagę :)



Kolejny post, kolejna nowa myśl, może coś nowego...każdy z Nas ma takie dni że nie możemy na siebie patrzeć.

Mamy dość tych okropnych poniedziałków. Jesienna depresja, trudne tematy,beznadziejne sytuacje,kłótnie...

Jak to jest u mnie?


Czasem, nie chce mi się po prostu z nikim rozmawiać. Potrzebuje chwili dla siebie i nikt, ani nic mnie nie interesuje.



Więc HOW TO LOVE YOURSELF?
(3 łatwe kroki)

1. Wydaje mi się, że jednym z najważniejszych punktów do zrealizowania jest rozmawianie na swój temat z bliskimi osobami, może to brzmieć dość egoistycznie, ale jeśli czujesz się źle, nieakceptowany, niezrozumiany przez otoczenie to może warto dowiedzieć się co MOŻE JEST NIE TAK lub co mogłabyś/mógłbyś zmienić by było lepiej.

2.Niekrytykowanie samego siebie, nikt nie jest idealny. Nie poznałam przez te moje skromne 18 lat osoby która była cudowna w 100%, której mogłam zaufać w każdym aspekcie....po prostu nie ma takich ludzi. Więc nie oceniajmy się zbyt surowo.

3.Zaakceptuj siebie, swój charakter w jak największym stopniu. Jesteś wspaniały jak inni, może masz coś innego czym możesz się pochwalić znajomym, np. robisz przepyszne babeczki, potrafisz uchwycić w jednym snapie całą imprezę z ostatniej nocy, umiesz rozśmieszyć przyjaciółkę w sekundę żeby nie płakała. JEST MNÓSTWO ZALET JAK I WAD. Ale starajmy się żyć i jak najwięcej używać pozytywów, po co komu smutek? Nikomu nie pomógł i nic nie ułatwia:)


Krótka pogadanka, love yourself.

hasztagi : #brakkompleków #brakwad #jestesmywspaniali #jestemyrówni

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze