LA ROCHE-POSAY - recenzja

By Unknown - 21:22

Hej, jestem po krótkiej przerwie.


Naprawdę ciężko wrócić do pisania, bo to takie dość nietypowe. Niby czytam dużo blogów, jestem na bieżąco, ale nadal jest to dla mnie troszkę dziwne. 
Ale zmierzając do setna, stosuje w swojej codziennej pielęgnacji/oczyszczeniu 
właśnie tego produktu (patrz niżej) 
Byłam bardzo zdziwiona, bo o dziwno moja problematyczna, atopowa i sucha skóra cudownie go przyjęła. Jest to 1 z 2 produktów które działają jak lek WEDŁUG MNIE 




1.Herbata z bratka

2.Żel oczyszczający -La Roche-Posay.. 
Co prawda jest drogi, ja mam swój w 500ml, bo uznałam ze przyda mi się do porannej i wieczornej rutyny. Więc jak najbardziej opłacalny deal. Jego cena wynosi od 30 zł do nawet 60zł, zależy od pojemności. 

WYDAJE MI SIE,ŻE TO PIERWSZY WYDATEK WART SWOJEJ CENY 

Jeśli ja to polecam i jestem zadowolona ze stosowania od ok.2 miesięcy to znaczy ze naprawdę nie potrafię już bez niego żyć.Jeśli szukasz czegoś ciekawego, z wyższej półki w swojej pięlegnacji. Narzekasz na podrażniona skórę, zaczerwienienia lub trądzik. JAK NAJBARDZIEJ POLECAM, SPRAWDZIĆ NA WŁASNEJ SKÓRZE.

Zakupić można w każdej lepszej drogerii lub w aptece. 
Mam nadzieję że komuś pomogłam i jestem pewna, że to nie ostatnia recenzja produktu z tej firmy. 
Jestem zachwycona ich działaniem, mimo tego że cena zabiera mi oszczędności z portfela. Uważam że warto spróbować. 

Pozdrawiam cieplutko i Wesołych Pogodnych Świąt, Werka





  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze