WIBO- banana loose powder vs rice powder/ RECENZJA

By Unknown - 18:46


RECENZJA DWÓCH NAJBARDZIEJ SPRZEDAJĄCYCH SIĘ PUDRÓW



Dzisiaj, wezmę pod lupę znane pudry marki Wibo.  

1.
Banana Loose Powder
Ten oto puder, pachnie tak jak powinien (bananowo), puder dobrze matuje skórę, radzi sobie z przetłuszczającą się strefą ''T''. 
Ja jako posiadaczka suchej skóry, skłonnej do świecenia się sprawdza się bardzo dobrze.
Jego cena wynosi : 15,49zł (Rossmann)   

Ocena: 9/10
Skuteczność: 10/10
Baking: 9/10
Pojemność: 7/10
Cena: 7/10

Czy polecam? TAK 

2.

Rice Powder- Total Matt Effect
Drugim ponoć najlepszym matującym pudrem ten oto produkt. 
Stosowałam go aż do jego końca, byłam z niego zadowolona. Robił to co miał, moja skóra była zmatowiona i nie świeciła się do max.6h 
Nie poprawiałam nigdy makijażu po jego użyciu. 
Jest koloru białego, idealny do bakingu!!Mimo koloru cudownie wtapia się w kolor podkładu. 
Jego cena wynosi: 16,99zł (Rossmann)

Ocena: 9/10
Skuteczność: 10/10
Baking: 10/10
Pojemność: 7/10
Cena: 6/10 

Czy polecam? Tak


Tutaj macie 100% recenzje jeden z moich ulubionych Beauty Youtuberek, która idealnie podsumowała te produkty.


naciśnij


Szczęśliwego Nowego Roku, pozdrawiam. 
Weronika


  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze