I WANT TO BE BEAUTIFUL

By Unknown - 16:28








Nowy rok, nowa ja

Każda z Nas powtarza te słowa od pewnie ponad kilku lat.
Postanowienia NOWOROCZNE ,ADWENTOWE....
Pewnie nie jedna z nas na problem z ruszeniem tyłka, by zrobić te 30 przysiadów. Żeby w końcu zmieścić się w ten piękny strój kupiony na black friday. 
Chcemy żyć zdrowo, ale te frytki z McDonalda  mają jakąś moc przekonywania. Jesteśmy na diecie, nie jemy słodyczy i staramy się ograniczać dużą ilość soli i cukrów. Ale wszystko idzie na marne, kiedy nadchodzi nieubłagany okres w życiu kobiety. 

M A M Y  T Y L U  W R O G Ó W, I  U T R U D N I E Ń 

Ale, bo jak nie My to kto? 

Tak, oto moje postanowienie noworoczne
                 2018

TO BEDZIE MÓJ ROK
-zdam egzamin państwowy (prawo jazdy) 
-zdam maturę, tak żebym była zadowolona
-zrobię wszystko żeby moja sylwetka wyglądała zdrowo
-postaram się zadbać jeszcze bardziej o kondycje mojej cery 
-będę szczęśliwą kobieta, przede wszystkim spełnioną.......


Mam dla Was kilka propozycji do zaobserwowania na swoim koncie na Instagramie, oryginalne pomysły, zdrowe i niedrogie do zrobienia. 






Ćwiczenia które zajmują niewiele, a naprawdę widać pierwsze efekty po krótkim czasie: 
Dobry trening zajmie zaledwie 30 minut, ale gwarantuje Ci będziesz pozytywnie zmęczona i dumna.... 


ps. Udanego sylwestra i żeby rok 2018 był lepszy od poprzedniego !!!!
Damy radę? 

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze