KOSMETYKI FIRMY CIEN - recenzja

By Unknown - 13:55

R E C E N Z J A

Całkiem niedawno natrafiłam na tą firmę, mama kupiła kilka kremów (też są ponoć genialne) i właśnie to myjące cudo. 

Na początku nie chciałam Go stosować, bo Ci co już tutaj troszkę są wiedzą że używam do pielęgnacji żelu z drzewa herbacianego. 
Ale to co TEN żel zrobił z moja skóra po 1 zastosowaniu, NAWET NIE WIEDZIAŁAM ŻE SKÓRA MOŻE BYĆ TAK GŁADKA

Myłam co wieczór i codziennie było tak samo, podsuszone niechciane pypcie, a skóra oczyszczona, sebum poszło w zapomnienie!! 

Czy ten produkt to zbawienie? 


wczoraj wystąpił jako gość honorowy w moich ulubieńcach
dziś ma swój własny post

Jeśli ten produkt mnie tak zachwycił, to naprawde musi być genialny. 
Polecam dla każdej cery mieszanej i z niedoskonałościami.

ŻEL JEST DLA KAŻDEGO TYPU SKÓRY

A jego cena jest śmiesznie niska, jak juz we wczorajszym poście wspomniałam, można jedynie te kosmetyki zakupić w LIDLU lub przez internet. 

JAK DLA MNIE BOMBA 


#niechciapkiłącząsięzesobą

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze