FOUNDATION - czy jest dobry dla problematycznej cery

By Unknown - 12:00

Heej


Dokładnie 4 dni temu skończył mi się mój ukochany podkład z Bourjois Healthy Mix, więc szybko podbiegłam do drogerii. Najpierw do Rossmana, później do Natury. 
Nic mnie zbytnio nie urzekło.  
Ale musiałam coś wybrać, zastanawiałam się nad Affinitone i Fit Me... dziewczyny zrozumieją stałam jakies 30 minut? WADY ZALETY


WYBRAŁAM TEN 
dla cery normalnej i tłustej


Ma bardzo dużą gamę kolorystyczną



 RECENZJA 

Podkład bardzo ładnie rozprowadza się BB, nie utlenia się przez większość dnia skóra była FAKTYCZNIE matowa. Nie wchodzi w pory, nie tworzy efektu maski i nie czuć go na twarzy. Zobaczę później jaki jest dla mojej cery,ale teraz mogę go ocenić 3/5. Bo niezbyt podoba mi się jego zapach i tuszowanie zaczerwienień...
Jego cena mnie zadowoliła jedyne 19 zł-, z groszami (przecena).

PODSUMOWANIE 

ZALETY 
-trwały
-brak efektu maski
-cena
-duża gama kolorystyczna

WADY
-zapach
-nie koryguje kolorytu 
-wyciskany z tubki 
-szybko zastyga na twarzy

#niechciapkiłącząsięzesobą


  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze