MOJE MUST HAVE'Y

By Unknown - 10:30



Każda z nas ma swoje ukochane kosmetyki bez których się nie rusza.... NIGDZIE! 

Znam to, też mam swoje perełki które są niezastąpione.

Kiedyś natrafiłam na peeling z Ziaji, on czyni cuda pisałam o nim wielokrotnie i jeszcze raz napiszę TO JEST DZIEŁO STWORZONE PRZEZ ANIOŁA. To co on robi ze skórą jest nie do opisania. 


tą pastą codziennie oczyszczam twarz od dobrych 6msc. 

Kolejne cudeńko to żel do mycia twarzy z firmy którą możecie zakupić z LIDLU, Cien.
Za wiele nie chcę Wam zdradzać, bo nad osobną recenzją już pracuje. 


i ostatnie moje maleństwo 
proszę państwa maseczka NA NOC 
firmy Perfecta 
cud miód i orzeszki 

ja wybrałam taki rodzaj jaki mi odpowiada ale są jeszcze inne np nawilżająca i dla osób które mało śpią a chcą wyglądać pięknie

to tyle na dzisiaj 

#niechciapkiłącząsięzesobą 



zapraszam do obejrzenia i zapoznania się z przesłaniem 


  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze