MASECZKA EVREE - Black Rose

By Unknown - 12:00




Hej

Dzisiaj bierzemy pod lupę kosmetyk od Evree, juz kilka razy ich produkty pojawiły się na moim blogu. Tym razem przyszedł czas na maseczkę, szukałam czegoś lekkiego do mojej buźki. Czegoś co pięknie pachnie, pomaga i jest idealnie stworzony dla mnie:) 

Znalazłam, kiedy była przecena w Rossmanie (cebulaczek) trafiłam na dział z tymi cudeńkami i na tą maseczkę....

Ma kolor czarny /jak wskazuje nazwa/ pachnie różą/ i bardzo dobrze oczyszcza skórę po całym dniu. 

Jest przeznaczona dla skóry mieszanej i tłustej
co robi? 


  • oczyszcza
  • detoksykuje
  • reguluje wydzielanie sebum 
CZYLI TRZY NAJWAŻNIEJSZE RZECZY DLA CERY PROBLEMATYCZNEJ 



Twoja skóra ma tendencję do przetłuszczania się, jest pełna zaskórników i zanieczyszczeń? Czas na różane oczyszczenie. Czas na różany detox. 
Pierwsze efekty zobaczysz od razu. Twoja twarz będzie oczyszczona, nawilżona, odprężona i rozjaśniona. Czarna maseczka BLACK ROSE usuwa zaskórniki, toksyny i inne zanieczyszczenia. Sprawia też, że pory stają się mniej widoczne. Po dłuższym stosowaniu maseczki (2-3 tyg), skóra oczyści się głęboko, zbalansuje i zyska aksamitną gładkość. 


#niechciapkiłącząsięzesobą

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze